5
4.4.2018 08:33 CET

Maaliskuun "Kuukauden työntekijä" -palkinto Kim Wärnille Eskilstunassa, Ruotsissa


Kim Wärn, joka vastaa materiaalien koordinoinnista ja yksikön hankinnoista Eskilstunan teräspalvelukeskuksessa Ruotsissa, saa maaliskuun ”Kuukauden työntekijä” -palkinnon. 

Miltä tuntuu saada ”Kuukauden työntekijä” -palkinto?  

”No täytyy kyllä tunnustaa, että leuka loksahti lattiaan asti! Mutta totta kai ilahduin uutisesta valtavasti: on aina hienoa saada kuulla, että joku arvostaa sitä mitä työssä tekee.”

Perustelut sinun palkitsemiseksi olivat:
 
”Kim on aina saatavilla ja auttaa mielellään. Hän tietää varaston tilanteen täysin aukottomasti ja häneen saa aina yhteyden ja siten vastaukset kysymyksiin – välillä jopa silloin, kun työpäivä on jo loppunut. Ja kun Kim vastaa nopeasti, myös myyjät pystyvät vastaamaan asiakkaille nopeasti. Kim on todellinen tähti!”  

Miltä tuntuu saada tällaista palautetta?
”Minulle on itsestään selvää olla avuksi ja auttaa muita työssään eteenpäin, vaikka kyllä näistä hienoista sanoista jo vähän punastuu. Palautteen antajat, joita minä olen auttanut, ovat varmasti itse auttaneet minua aiemmin. Tai jotain muuta työkaveria. Joukkuepelistähän tässä on kyse, toisten auttamisesta ja huomioimisesta.”

Kerro vähän työstäsi: mitä teet ja millaisista asioista vastaat?
”Olen itseasiassa aika uusi tehtävässäni täällä Eskilstunassa, jossa vastaan siis materiaaleista ja hankinnoista. Tässä on paljon oppimista ja uutta. Itse tehtävä on aika lavea, mutta työskentelen paljon palautusten, laskujen sekä erilaisten konttoritarvikkeiden kanssa. Lisäksi autan paljon erilaisissa materiaalikysymyksissä tai muissakin ongelmissa, joita päivän aikana tulee vastaan.” 

Mitä toisin tekeminen tarkoittaa työssäsi – mitä sellaista teet, joka vaikuttaa asiakkaisiin? 

”Yritän tehdä muiden työstä helpompaa, olla ikään kuin verkon keskipisteessä. Jos teen jonkun työstä tai päivästä sujuvamman, olen varma, että myös asiakas ketjun loppupäässä saa tuotteensa juuri sellaisena ja siihen aikaan kuin haluaakin.” 

Keksitkö meiltä Tibnorista jonkun sellaisen asian, josta asiakkaat eivät välttämättä tiedä, mutta josta on heille paljon hyötyä?

”Valitettavasti en tunne muiden paikkakuntien osaamista ja vahvuuksia kovin hyvin. Mutta voin sanoa Tibnorista näin: anna meille haaste, niin me otamme sen vastaan ja ratkaisemme sen. Enimmäkseen on kyse siitä, että asiat suunnitellaan hyvin ja että ne tehdään hyvässä yhteistyössä.” 

Lämpimät onnittelut, Kim!