5
3.12.2018 08:52 CET

Marraskuun "Kuukauden työntekijä": Lisa Flormaelen, Ruotsi

 

Miltä tuntuu saada ”Kuukauden työntekijä” -palkinto?

"Todella iloiselta ja otetulta. "

Valinnan perustelut olivat:

"Lisa on aina valmis auttamaan ja iloinen, ja tekee mahtavaa työtä logistiikan ja kuljetusten kanssa erityisesti Norjan osalta. Hän tukee meitä Norjan kollegoita todella merkittävästi ja varmistaa omalta osaltaan, että asiakas on tyytyväinen – ja aina hymyllä ja hyvällä palveluasenteella."

Miltä tuntuu saada tällaista palautetta?

"Hauska saada myönteistä palautetta. Yritän aina tehdä parhaani auttaakseni työkavereitani ja asiakkaitamme. Ja kun toimin näin, tunnen itseni tyytyväiseksi työpäivääni ja –panokseeni siinä vaiheessa kun on aika lähteä kotia kohti."

Kerro vähän työstäsi: mitä teet ja millaisista asioista vastaat?

"Työskentelen kolmen hengen tiimissä, joka vastaa kuljetusten suunnittelusta Eskilstunan yksikössä Ruotsissa. Tehtävämme on varmistaa, että meille tulee autoja silloin kun pitää, lastaamaan ne tuotteet, jotka on tilattu. Työ sisältää myös paljon ongelmaratkaisua. Teen myös selvityksiä, kehitystyötä ja ylläpidän perustietoja eri järjestelmissä esim. kuljetusreittien osalta."

Mitä toisin tekeminen tarkoittaa työssäsi – mitä sellaista teet, joka vaikuttaa asiakkaisiin?

"Tibnor-vuosien aikana olen saanut laajan ja syvän osaamisen eri kokonaisuuksiin liittyen. Tätä osaamistani voin hyödyntää yhdessä työkavereideni kanssa, ja ratkaista ongelmia siten, että asiakas saa parhaan mahdollisen palvelun."

Keksitkö meiltä Tibnorista jonkun sellaisen asian, josta asiakkaat eivät välttämättä tiedä, mutta josta on heille hyötyä?

"Varmasti on paljon sellaista mitä teemme, mutta josta asiakkaat eivät kuitenkaan tiedä. Siksi onkin tärkeää, että näymme esimerkiksi LinkedInissä ja alan messuilla, jotta tavoitamme sekä vanhat että uudet asiakkaat."