text.skipToContent text.skipToNavigation

Etkö löytänyt etsimääsi?

Autamme mielellämme!

Usein kysytyt kysymykset

Tule asiakkaaksi / hae verkkokauppatunnuksia

Kuinka haen Tibnorin asiakkaaksi?

Jos haluat tulla Tibnorin asiakkaaksi, täytä hakemus täältä. Hakemuksen käsittelemisen jälkeen otamme yhteyttä sinuun. Hakemus käsitellään muutaman päivän kuluessa.
Hakemuksen yhteydessä tarkistamme aina yhtiön luottotiedot.

Miten pääsen Tibnorin nettikaupan asiakkaaksi?

Jos olet jo Tibnorin asiakas, täytä tilihakemus täällä. Jos et vielä ole Tibnorin asiakas, hae asiakkaaksi tästä.

Toimituksista usein esitettyjä kysymyksiä

Minulla on kysyttävää Tibnorin toimituksesta. Keneen voin ottaa yhteyttä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Milloin saan Tibnorilta tilaamani tuotteet?

Toimitusaika vaihtelee toimituspaikan mukaan.

Toimittaako Tibnor myös muihin maihin?

Kyllä, se on mahdollista. Tibnor hallinnoi kaikkia toimitus- ja laskutusosoitteita.

Tuotteista usein kysyttyjä kysymyksiä

Minulla on tuotteista kysymys. Keneen otan yhteyttä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Yleisimpiä kysymyksiä Tibnorin asiakasportaalista

Mikä selain toimii parhaiten Tibnorin asiakasportaalissa?

Emme enää tue Internet Explorer -selainta (versio 11 tai vanhempi), sillä se on vanha selain, jota Microsoft ei enää ylläpidä ja joka ei toimi nykytekniikan kanssa. Siksi suosittelemme käyttämään jotain seuraavista selaimista: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge tai Apple Safari.

Miten voin tehdä ostoksia Tibnorin asiakasportaalissa?

Jos olet jo Tibnorin asiakas, täytä tilihakemus täällä. Jos et vielä ole Tibnorin asiakas, hae asiakkaaksi tästä.

Miten kirjaudun sisään Tibnorin asiakasportaaliin?

Napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ”Kirjaudu sisään” -painiketta. Syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi. Jos sinulla ei vielä ole kirjautumistietoja, luo uusi tili napsauttamalla päävalikon kohtaa ”Tule asiakkaaksi”.

Olen unohtanut salasanani. Miten saan uuden?

Napsauta sivun oikeassa yläkulmassa olevaa ”Kirjaudu sisään” -painiketta. Napsauta kohtaa ”Salasana unohtunut?” ja noudata näytön ohjeita. Saat uudet kirjautumistiedot valitsemaasi sähköpostiosoitteeseen.

En ole saanut verkkotilaustani, miten toimin?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Voivatko yksityishenkilöt tehdä ostoksia Tibnorin asiakasportaalissa?

Vain yritykset voivat tehdä ostoksia Tibnorilla.

Voinko lisätä uuden tavaran vastaanottajan?

Tibnor luo tavaran vastaanottajat, jotka voit valita ennen tilauksen lähettämistä. Jos haluat luoda uuden vastaanottajan, ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse.

Voinko muuttaa olemassa olevaa tilausta tai lisätä siihen tuotteita jälkikäteen?

Jos olet saanut tilausvahvistuksen, et voi tehdä muutoksia itse. Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Miten teen reklamaation Tibnorilta ostamastani tuotteesta?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Voinko lisätä tilaukseen tai tilausriville erityistoiveita?

Kyllä, voit lisätä erityisiä kuljetus- ja merkintävaatimuksia, esimerkiksi kuorman purkua koskevia vaatimuksia.

Miten voin peruuttaa vahvistetun tilauksen?

Peruutuksia voi tehdä vain voimassa olevien myyntiehtojen mukaisesti. Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Mitä asiakirjoja Tibnorin asiakasportaalissa on saatavana?

Tilauksen tilan näkymässä voit ladata tilausvahvistuksen, tarjouksen, lähetysluettelon, laskun ja sertifikaatin.

Miten voin poistaa henkilötietojani?

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua poistamaan tietosi liiketoimintajärjestelmästämme ja asiakasportaalistamme.

Miten käytän Quick order -toimintoa?

Jos tiedät jo etukäteen, mitkä tuotenumerot haluat tilata, voit käyttää Quick order -toimintoa. Voit käyttää toimintoa kirjautumalla sisään portaaliin ja avaamalla ostoskorisi. Syötä haluamasi tuotenumero ostoskorin sisäpuolelle ja tarkista tuotenumero napsauttamalla tarkistuspainiketta. Jos tuotenumero on oikein, tuote tulee näkyviin ja voit lisätä sen helposti ostoskoriisi. Näin saat helposti tilattua useita tuotteita, jos ne on jo listattu etukäteen.

Miten löydän yrityskohtaiset hintani?

Kun olet kirjautunut asiakasportaaliin, näet yrityskohtaiset hinnat ostoskorissa sen jälkeen, kun olet syöttänyt haluamasi tuotemäärän. Hintaan lisätään pakkaus- ja rahtikulut.

En löydä etsimääni tuotetta. Mitä voin tehdä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Miten saan materiaalien sertifikaatit tilauksistani?

Jos haluat sertifikaatin, ilmoita siitä kullakin tilausrivillä. Sen jälkeen voit ladata sertifikaatin tilauksen tilan näkymässä.

Yleisimpiä kysymyksiä laskuista ja taloudesta

Mistä näen viimeisimmän laskuni?

Kirjaudu sisään omille sivuillesi ja valitse valikosta ”Tilauksen tila”. Voit hakea tietoja esimerkiksi tilausnumerolla ja päivämäärällä. Jokaisen tilauksen kohdalla voit ladata laskun napsauttamalla asiakirjaa. 

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää luotolla maksamisesta?

Ota yhteyttä luotto-osastoomme lähettämällä viesti osoitteeseen rfsnordic.credit@ssab.com.

Keneen voin ottaa yhteyttä, jos minulla on kysyttävää laskutuksesta?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Keneen voin ottaa yhteyttä takuuseen liittyvissä kysymyksissä?

Ota meihin yhteyttä chatin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse, niin autamme sinua.

Minulla on hyvityslasku, jonka haluan maksettavan, mutta minulla ole laskua sen kuittaamiseen. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakasreskontraan lähettämällä viesti osoitteeseen rfsnordic.credit@ssab.com ja ilmoita asiakasnumero, hyvityslasku ja tilinumero, jolle hyvityslasku tulee maksaa.

Voivatko yksityishenkilöt tehdä ostoksia Tibnorilla?

Vain yritykset voivat tehdä ostoksia Tibnorilla.

Usein kysytyt kysymykset

Mihin osoitteeseen laskut tulisi lähettää?

Tavarantoimittajien laskut tulee lähettää osoitteeseen tibnor.finland.invoices@tibnor.com.

Kenen puoleen voin kääntyä kysymysten tai tiedustelujen osalta?

Kysymykset ja tiedustelut voi lähettää osoitteeseen tibnor.finland.invoices@tibnor.com. Vastaus kysymykseen voi löytyä myös oppaastamme, jonka voit ladata joko sivun ylä- tai alareunasta.

Minun on toimitettava tavarat ja minun on varattava purku, miten teen sen?

Purkuajankohdat on merkitty alla olevaan taulukkoon. Näiden aikojen jälkeen saapuvat rekat voivat joutua odottamaan seuraavaan aamuun, koska samoja välineitä käytetään sekä purkuun että asiakkaille lähtevien rekkojen kuormaukseen. Jos kuljetus on myöhässä, olethan yhteydessä lähettämöömme, jotta aiheutuvat häiriöt voidaan minimoida. Aikatauluohjeet eivät koske junakuljetuksia.

JärvenpääMa-Pe6.00-16.00
HyvinkääMa-Pe8.00-15.00
SeinäjokiMa-To
Pe
6.00-22.00
6.00-13.00

Etkö löytänyt etsimääsi?

Autamme mielellämme!

Ota meihin yhteyttä
Nopea tilaus
Toimitusvaihtoehdot
Valittu päivämäärä Osittainen toimitus mahdollinen


Kirjaudu sisään

Olen unohtanut salasanani.

Mukavaa, että haluat Tibnorin asiakkaaksi. Voidaksesi yritysasiakkaana käydä kauppaa kanssamme, tarvitset asiakasnumeron.

Hae asiakastiliä Tibnorilta.

*Huomioi, että Tibnor myy ainoastaan yritysasiakkaille eikä yksityishenkilöille. Ilman y-tunnusta olevia hakemuksia ei käsitellä.