Seinäjoen asiakastyytyväisyystutkimus valmistunut
Seinäjoen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset on saatu ja niiden analysointi aloitettu. Vastausprosentti oli hyvä – kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille!
NPS-luku pysyi erinomaisella tasolla ollen nyt 57. Tasoa 50 pidetään erittäin hyvänä tuloksena.
Kyselyn tuloksista on tähän mennessä noussut seuraavia huomioita:
• Asiakkaiden kokemus toimitusajan pituudesta ja tilausten toimittamisesta vahvistetusti ovat parantuneet merkittävästi aiempaan nähden.
• Kuumavalssattujen levytuotteiden laadun ja tuotteiden toimituksen on koettu parantuneen.
• Tietoisuus tuotantopalveluista ja kokemus tuotantopalveluiden kattavuudesta on hivenen laskenut, ja tarvitsee lisäselvitystä. Joka tapauksessa Tibnorin tulee vahvistaa asiakkaiden tietoutta nykyisestä palvelutarjoamasta. Kuulemme myös mieluusti, millaisia tuotantopalveluja asiakkaamme kaipaavat meiltä lisää.
• Tarjouskyselyihin vastaamisen nopeudessa asiakkaiden toiveisiin nähden on vielä parannettavaa, ja teemme toimenpiteitä tällä osa-alueella.
Edellinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin vuonna 2023 ja kilpailukykyanalyysin tuloksista viestimme viime toukokuussa. Jälkimmäisen löydöksiin pääset tutustumaan tästä.
Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin 3 kappaletta Delicard-lahjakortteja ja voittaneisiin henkilöihin on oltu yhteydessä. Tibnor kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita arvokkaasta palautteesta!