text.skipToContent text.skipToNavigation

Seinäjoen asiakastyytyväisyystutkimus valmistunut

Seinäjoen asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset on saatu ja niiden analysointi aloitettu. Vastausprosentti oli hyvä – kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille! 
 
NPS-luku pysyi erinomaisella tasolla ollen nyt 57. Tasoa 50 pidetään erittäin hyvänä tuloksena.
 
Kyselyn tuloksista on tähän mennessä noussut seuraavia huomioita:
 
•    Asiakkaiden kokemus toimitusajan pituudesta ja tilausten toimittamisesta vahvistetusti ovat parantuneet merkittävästi aiempaan nähden.
•    Kuumavalssattujen levytuotteiden laadun ja tuotteiden toimituksen on koettu parantuneen.
•    Tietoisuus tuotantopalveluista ja kokemus tuotantopalveluiden kattavuudesta on hivenen laskenut, ja tarvitsee lisäselvitystä. Joka tapauksessa Tibnorin tulee vahvistaa asiakkaiden tietoutta nykyisestä palvelutarjoamasta. Kuulemme myös mieluusti, millaisia tuotantopalveluja asiakkaamme kaipaavat meiltä lisää.
•    Tarjouskyselyihin vastaamisen nopeudessa asiakkaiden toiveisiin nähden on vielä parannettavaa, ja teemme toimenpiteitä tällä osa-alueella.

Edellinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin vuonna 2023 ja kilpailukykyanalyysin tuloksista viestimme viime toukokuussa. Jälkimmäisen löydöksiin pääset tutustumaan tästä.

Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin 3 kappaletta Delicard-lahjakortteja ja voittaneisiin henkilöihin on oltu yhteydessä. Tibnor kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita arvokkaasta palautteesta!
 

Nopea tilaus
Toimitusvaihtoehdot
Valittu päivämäärä Osittainen toimitus mahdollinen


Kirjaudu sisään

Olen unohtanut salasanani.

Mukavaa, että haluat Tibnorin asiakkaaksi. Voidaksesi yritysasiakkaana käydä kauppaa kanssamme, tarvitset asiakasnumeron.

Hae asiakastiliä Tibnorilta.

*Huomioi, että Tibnor myy ainoastaan yritysasiakkaille eikä yksityishenkilöille. Ilman y-tunnusta olevia hakemuksia ei käsitellä.