Hyvinkään palvelukeskuksen asiakastyytyväisyystutkimus valmistunut
Hyvinkään asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset on saatu ja niiden analysointi aloitettu. Vastausprosentti oli hyvä – kiitokset kaikille kyselyyn vastanneille!
NPS-luku pysyi erinomaisella tasolla ollen nyt 56. Tasoa 50 pidetään erittäin hyvänä tuloksena.
Kyselyn tuloksista on tähän mennessä noussut seuraavia huomioita:
- Asiakkaiden kokemus toimitusajan pituudesta ja tilausten toimittamisesta vahvistetusti ovat parantuneet merkittävästi aiempaan nähden.
- Osa asiakaskuntaa kaipaa lisää tuotantopalveluja ja tältä osin jatkamme tilanteen kartoittamista.
- Tarjouskyselyihin vastaamisen nopeudessa asiakkaiden toiveisiin nähden on vielä parannettavaa, ja teemme myös toimenpiteitä tällä osa-alueella.
Edellinen asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin vuonna 2023 ja kilpailukykyanalyysin tuloksista viestimme viime toukokuussa. Jälkimmäisen löydöksiin pääset tutustumaan tästä.
Kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin 3 kappaletta Delicard-lahjakortteja ja voittaneisiin henkilöihin on oltu yhteydessä. Tibnor kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita arvokkaasta palautteesta!
Ota yhteyttä jo tänään
Me Tibnorilla haluamme olla merkittävä kumppani asiakkaillemme. Yhdessä teemme pohjoismaisesta teollisuudesta entistä vahvemman. Miten voimme auttaa sinua?
Ota yhteyttä!